Young Victoria

Jag älskar kostym filmer och jag älskar när dem är baserade på verkligeheten. Se den!


Emma - Mamma till Harry

Haha jaa. Usch jag gillar inte när tänderna stannar av. Kan de inte bara komma. Tand nr2 nu har Harry haft tanddiarré i flera dagar o varit supergnällig stundtals. Ärligt talat, jag trodde inte riktigt på det där om att de kan bli dåliga i magen när tänderna växer men efter att återigen ha bytt typ 7-10 bajsblöjor per dag så gör jag det, haha!



Ja, jag har ju sett pappsen på några bilder men nog tror jag ändå att jag tycker att han ser ut att vara mer lik dig! Vad lustigt det kan vara det där. De flesta säger att Harry är jättelik mig, men sen kommer det någon som säger att guud vad lik Sebbe, osv. Fascinerande hur olika man kan se på saker!



Harry har testat det mesta nu faktiskt. Jag har ju gjort fiskpuré, köttpuré (gjort på kotlett eller karré eller vad det var, haha), kycklingpuré och även en slags köttfärsröra som är köttfärs, vitlök o persilja. Sen har han ju även fått både ris pasta nu också. De gångerna han fått brukmat har han fått alla möjliga olika så ja, nu är han snar rutinerad haha. Men det är skönt att man kan ge honom lite vad som helst nu. Tex smörgåsbitar! Så gulligt när de äter det haha.

Jag tror att han gillar det mesta men han krånglar lite med maten fortf. Han föredrar det söta liksom. Men ibland äter han upp maten på ett tjohej och ibland vll han inte äta den alls så det är svårt o veta vad han gillar mest, haha. Men jag tror att kankse köttpurén är mest omtyckt.

Det blir skönt snart när han kan äta det som vi äter till middag! Om ett par månader :)



Vilken fin ny header du har förresten! Är det kameran han vill åt? Harry blir också tokig när man tar fram kameran o SKA verkligen ha den. Haha.



Ha det fint, finfina godingar!

2011-05-05 @ 23:02:45
URL: http://yourcupoftea.devote.se
Sanna - saos.blogg.se

Å det låter som en film för mig! :)

2011-05-08 @ 00:43:16
URL: http://saos.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0