Ifall jag var något rikare ..


Jag är riktigt less på att leta cykel på blocket nu Jag har hittat 5 cyklar och ALLA är sålda trots att annonserna är kvar. Det är riktigt frustrerande och speciellt när man vet att man helst vill ha fått fixat innan dagis starten. Det som tog priset var nog den cykeln vi ringde på i måndags. Han skulle ringa när HAN kunde så vi fick komma och titta/köpa. Igår kväll när vi körde hem ifrån Lund ringde vi för att höra om vi kunde komma dit eftersom vi var nära. Då är cykeln såld och killen bara klickar av samtalet

Så just nu önskar jag att jag hade de där extra kronorna så jag bara kunde gå till affären och säga jag vill ha den och det, tack och adjö!

Idag gör vi nog inte mycket. Jag är inte på något vidare bra humör och trött som en gnu är jag också och Malcom springer runt och säger mamma, kaka, mamma och är sådär underbart underbar som bara han kan vara. Älskade fina unge


 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0