En lista

Vad gör du just nu?
Sitter på en köksstol med en kopp kaffe, tittar ut genom fönstret på gula träd och blå himmel. Lyssnar på hur Malcom går runt och pratar och gör sitt.

Var tror du att du är/gör om 1 år?
Jag tror inte jätte mycket har ändrat, men förhoppningsvis jobbar jag full tid med något nytt roligt jobb som t.ex Lagerhaus eller annan liknande butik.

Vad ångrar du, om något, i livet?
Jag ångrar en del, men har lärt mig att man kan inte göra något ogjort och att alla misstag för med nya saker på gott och ont. Det är ju så man lär sig och formar sitt liv.

Hur kommer du gå klädd i vinter?
Jag kommer säkerligen klä mig i för lite kläder (som vanligt), men hoppas använda min tjocka halsduk ordentligt mycket, vantar och stickade tröjor.

Vilka 3 saker är du beroende av?

1. Coca cola. 2. Min son. 3. Att skratta.

Har du någon dold talang?
Jag är rätt grym på att laga mat utan recept.

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
Förra helgen: Då förberedde jag inför 1 års kalas som blev himla lyckat. Kramades mycket med min kärlek och firade min bonusfar på sin 65 årsdag.

Denna helgen: Då ska vi åka långt ifrån stan och gömma oss i skogen. Ska bli riktigt skönt att komma bort om så bara för några dagar.

Vad har du på dig just nu?
Nya mjukisbyxor, min slitna Puma tröja och ullstrumpor.

Bästa skönhetsknep?
Skratta mycket, var ute i naturen och drick vatten.

Vilka är dina dagens planer?
Försöka ta en lång dusch, äta frukost med mor, packa inför helgen, pussas med Malcom och längta efter min kärlek ska sluta jobba.

Vad äter du helst inte?
Musslor och annat slabbigt.

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Ja

Bästa staden/landet du besökt?
London, Birmingham är mina favorit städer. England överhuduvdtaget är jag svag för.

Vilken kändis får du höra att du liknar?

Jag tror aldrig jag fått höra det.

Tror du på gud?
Ja, jag vill iaf vill jag tro det.

Vad är din största rädsla?
Åska, döden och sjukdomar. 

Nämn en sak du aldrig provat på:
Jag har aldrig testat narkotika.

Vilka är dina favorit namn?
Pojke: Malcom, Charlie. Flicka: Sarah, Chloë, My.

Hur/Var vill du bo i framtiden?
I ett stort, ljust hus/lägenhet med mycket vitt, trägolv och öppen spis.

Emma

Jag hoppas det vänder snart för jag har haft min otur detta året tycker jag!

Kram

2011-10-21 @ 20:12:18
URL: http://www.nattstad.se/emmacaroliina
Emma - Harrys mamma

Förlåt att jag är dålig på att svara. Jag läser alla dina inlägg och tänker att jag ska skriva jämt men orkar aldrig. Känner mig helt lat men är väl kanske snarare orkeslös.



Men jag vill gärna säga att jag tycker om dig och din blogg och att Malcom är världens finaste!! <3 KRAAM!



Och att jag är sämst på att hitta folk på facebook? Vad har du för visningsbild? Kolla om du hittar mig. Emma Björk.

2011-10-23 @ 20:18:59
URL: http://yourcupoftea.devote.se

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0