Att planera dagis

Run
Idag fick Malcom följa med till jobb på möte. Efteråt passade vi på att handla hem våtservetter och diskmedel. Jag köpte även en julkalender med choklad till Malcom

Malcom ska börja på dagis om en månad och jag sitter och försöker trixa ihop schema eller tider för hämtning och det är inte det lättaste när man måste planera utefter andra. Men nu tror jag att det är löst  Det är inte så många dagar han kommer vara på dagis då jag bara jobbar några dagar i veckan och var tredje vecka jobbar jag helgen då är jag ledig hela veckan (om jag inte får något extra).

Sha-Boom – Don't Steal My Heart Away
Sha-Boom – Fox On The

Sanna

Söt!

2011-10-26 @ 16:16:40
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
mamma/mormor

ska det vara tvunget, ja choklad alltså... annars är mormor trött som en stock somnade halv 10 vaknade innan 3 o somnade i soffan vis halv4-4. Det var fan inte skönt att vakna av mobillarmet när man är van vid det långsamt stregrande ljuset och fågelkvitter när det verkligen är tid för uppstigning.

2011-10-27 @ 07:26:22

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0