Meningen med mitt liv


Mamma älskar dig så mycket att det ibland nästan gör ont. Du är meningen med livet!

Emma

Åh förstår att det är jobbigt att vara ifrån honom <3 jag ska till ullared 17-18 okt så ajg kommer inte få träffa HArry på 2 dygn då! Jag har redan ångest haha.



Men Malcom är mest hos dig eller? Visst bodde du ihop med hans pappa tidigare eller har jag bra antagit det? :) Hoppas jag inte frågar för mycket!



Vimplar är jättelätt att sy så det är tråkigt att de annars ofta tar ockerpriser för en om man köper en i en typ inredningsaffär.

Haha jaaa men precis. De är inga bebisar längre, bara små pojkar! FINA SMÅ POJKAR :)

Vi får försöka styra upp att ses någon gång framöver ändå. Det borde ju gå att försöka ses mittemellan eller så någon gång hehe.



Kramar!

2011-09-30 @ 16:22:31
URL: http://yourcupoftea.devote.se
Emma

<3

2011-10-11 @ 14:17:58
URL: http://www.nattstad.se/emmacaroliina

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0