Saknar dig

MIN ÄLSKADE MALCOM!

Jag saknar dig så groteskt mycket och du har varit ifrån mig i en halvtimme. Usch, denna helgen kommer vara lång och plågsam. Ovanpå det ska jag jobba och det är förvisso skönt att jag får annat att tänka på. Jag ska försöka ta vara på min egen tid och göra sånt som jag inte annars kan. Jag kan tala om att det är svårt att tänka på sig själv när man sedan den 15 oktober bara har tänkt på sitt barn och allt man gjort har varit för sitt barn. Underbara unge - du gör mig så lycklig!

Förresten så ska jag skriva kontrakt på min alldeles egna lägenhet på tisdag. Så himla häftigt. Det ska blir riktigt skönt med sitt eget och jag och Malcom ska få det riktigt bra där. Vårt egna krypin. Vårt hem. Så alla som vill skänka möbler och annat är välkomna

Matilda

Var ska ni flytta? :)

2011-09-02 @ 23:41:38
URL: http://matildaasaandberg.blogg.se/
Helena

God morgon , God morgon :). Har varit i Stockholm några dagar o då passar det ju perfekt att jag vaknade tidigt idag så kan jag gå igenom de inlägg i din blogg som jag har missat denna veckan :) Kramar

2011-09-03 @ 06:54:36
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Magda

Jag har en taklampa om du vill ha den :-)

2011-09-03 @ 12:00:22
Emma

Åh vad fin han är! :) visst saknar man dom när dom är ifrån en. Är det bra med er? Vad roligt med en lägenhet! Hur bor ni nu? Jag är säker på att ni kommer att få det supermysigt. Världens bästa sanna och världens bästa malcom liksom ;-)



Här har jag varit vaken halva natten på grund av förkylningen från helvetet. Så fort jag lyckats somna så vaknar harry och sen ska man försöka somna om med världens nästäppa och det är inte lätt. Har gett upp och tagit nässpray och hoppas på att det ska bli bättre. Men Snart ger jag upp helt! Haha. Hoppas ni sover gött iaf :) kram

2011-09-05 @ 03:35:46
URL: http://yourcupoftea.devote.se

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0