En helt vanlig måndag med vitt inslag

Bäjbi berättade att det låg snö på marken när han gick till jobb imorse. Jag blev ändå paff när jag vakna och såg att det var så mycket snö. Jag vill inte ha mer snö nu. Är trött på slask och kyla med isgator.

Till er förvåing eller egentligen mer till min egen förvåning så äter jag frukost idag o_0 Än så länge har jag bara tagit en tugga, but still frukost. Kaffet är slut hemma så jag dricker Sprite till och det är väl inte jätte gott precis. Fast det funkar för tillfället och mätt tror jag att jag blir. För en stund i alla fall.

Eftersom det är ett sådant skit väder och jag är "ledig" så ska jag nog köra ett Scrubs maraton xD Ovanpå det så ska jag inte byta om utan jag ska ha mina grå mjukisbyxor, nattatröjan och min Team Sportia mega tröja på mig. Men innan jag kör igång mitt maraton får jag ta en runda Bubble Shooter ^^ Highscore igår; 50.000. Till snågot roligare spel dyker upp kör jag med det.

mamma

Sicken en slö dotter jag har... ;-)

Älskar dig, puss och kram

2009-02-16 @ 13:05:19
mamma

Ingen som dog nej... men jag fick ju dåligt samvete för att jag tog förgivet att du och P firade!

2009-02-16 @ 13:21:05
URL: http://www.metrobloggen.se/zoyababe
Emma

Mysig dag i snövädret :)

2009-02-16 @ 16:37:19
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0