Happy Face :)


Där var ledigt i tvättstugan redan tidigt idag så jag kunde köra igång redan innan det var vår tid. Det innebär att jag är klar med tvätten innan det egentligen hade varit dax att börja. Woho! Sånt gör mig glad. Yes Yes Yes .. Oh yes.

Alltså det är otroligt fint väder ute. Det är sånna här dagar jag önskar jag hade en hund som jag kunde varit ute timmvis med. Jag tror inte Max hade gillat det lika mycket som mig om jag dragit med honom ut, haha. Det hade nog slutat i att vi blivit ovänner eller liknande. Det vill jag helst slippa ^^ Han är redan djävulens hjälpreda. It's true.

mamma

Så här kommer jag in men min sida finns inte! Metroidioter!

2009-02-17 @ 16:16:45
URL: http://metrobloggen.se/zoyababe
mamma

Tur att jag har dem på min sida för jag ser inte dem hos dig nu heller... och hem kom du snabbt såg jag! ;-)

Fast du glömde björnbären också....

2009-02-17 @ 18:30:03
URL: http://metrobloggen.se/zoyababe

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0