I just can sit back and watch you waste your life away

Började lyssna på Lily Allen igår och fastnade. Låten Alfie fick mig att tänka på lillebror, haha. Mycket passa in på honom i låten faktiskt ^^ Eller så är det storasyster känslor som kommer fram :P Saknar den lille killen!

"Ooooo Alfie get up it's a brand new day,
I just can sit back and watch you waste your life away
You need to get a job because the bills need to get paid.
Get off your lazy arse,
Alfie please use your brain
Surely there's some walls out there that you can go and spray,
I'm feeling guilty for leading you astray,
Now how the hell do you ever expect that you'll get laid,
When all you do is stay and play on your computer games?"


Hade himla roligt igår hos Fija :) Kollade film, lyssna musik och hängde, hehe. Kelade med Wille och pussades :) Jag är så svartsjuk. Vill också ha en kelgo hund som pussas och kramas :P Vi bowlade också och fotograferade mycket. Eller ja, jag tog hennes kamera och fotograferade mycket :P Systemkamera är himla fint. Jag funderar på en eller en ordentlig kompakt kamera. Oavsett så ska jag ha en ordentlig kamera och gärna snart. Ah, nu ska jag spara ihopa till något. Jag kommer aldrig att klara det, haha.


fler bilder finns i bilddagboken :)

Emma

Det hoppas jag också :)

Låter som du hade en bra dag :)

Kram

2009-02-03 @ 14:53:04
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
Emma

Ja det är snällt av honom :)

Kram

2009-02-03 @ 14:54:23
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0