Idag är det alla hjärtans dag


tända ljus, kaffe & Avantasia = alla hjärtans dag ensam hemma ^^

Det var längesen jag satt och sjäng för mig själv, haha. Vilken tur att jag är ensam hemma så jag inte spränger bäjbis öron ^^  Han är och spelar in i lokalen idag så jag roar mig med Bubble Shooter och musik. Egentligen orkar jag inte sitta vid datorn, men orkar inte kolla på tv iheller ;P dOOh, jag är rastlös just nu.

You're like a ghost that I can't let go
You follow every step that I take

Ikväll är det Melodifestivalen och det får man väl ta och titta på. Är ändå inget annat att glo på, haha. Ikväll ska jag försöka somna i tid och det ska bli spännande. Inte somnat före 1 de senaste nätterna, så varför skulle det gå idag? Jag måste verkligen komma upp imorgon och helst vara utvilad.

Fija! Ska vi leka en dag snart? ;D


 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0