Imorgon är en ny dag


million miles away from home

Ska jag klara av att gå upp i tid imorgon? Ska jag fixa att ta tag i saker? YES!!! I can do it ..
Imorgon blir det upp klockan 8 och sedan efter kaffet tar jag på mig varmt och går ut en runda.
Fan det låter för jävla bra. Jag undrar om det blir så också eller jag sviker mig själv ännu en gång?
Jag ska ta med min låtsashund Sune och gå på strandpromenad. Kasta pinne och leka ihop, hahaha.

Pratade med min flippo idag och det var verkligen inte igår. Emilija sprang och ville ha godis. Busunge, jag saknar dig. Du växer upp så himla fort och jag missar så mycket. Det jag saknar mest är nog att inte bara kunna gå hem till min flippo och leka en timme och sedan gå hem igen. Flippo, vi måste skaffa teleportmaskin snart ;) Så kan vi ses flera gånger om dagen och bara säga hej till varandra, haha.

Nee nu är jag faktiskt på väg att bli trött. Tror jag ska dra med mig bäjbi och krypa ner i sängen. Måndag imorgon igen och jag hoppas på en ännu bättre vecka :) Det blir det automatiskt för jag jobbar ihop med Madde på torsdag. Det är något att längta efter ;D Sen är det helg och min tur att jobba. Wopi ^^

Totta Näslund - Sex Fot Under
och
Apoptygma Berzerk - Unicorn

p u s s y d o l l . s e

Sv; Vaaa, va söt du är! Du är ju hur snygg som helst sötnos. ^^ Men som sagt, det är vädret också. :/ Längtar till sommaren :)

2009-02-23 @ 05:19:10
URL: http://pussydoll.se
mamma

Glöm inte Lasse och facket fröken löken!

Ha en bra dag... puss och kram

2009-02-23 @ 07:59:25
mamma

Eller hur om att jag är för bunden till mina barn... satkärring skulle jag vilja kalla henne den där. Undrar om hon har barn själv eller om de inte vill ha med henne att göra!

2009-02-23 @ 11:01:59
URL: http://www.metrobloggen.se/zoyababe

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0