Tack mamma!

Jag har världens bästa och finaste mamma. Det har jag kommit fram till nu när jag vuxit till mig och flyttat till eget och allt det där. Allt ska ju ta sin tid, ha. Hon lyckas alltid ge mig det där lilla extra som jag ibland kanske behöver och trots att hon inte ens är i närheten av mig så lyckas hon med det. Efter inlägget om saknaden av min buskompis igår skrev hon en kommentar som såg ut såhär;

"Jag förstår att du saknar din vän, det gör jag också trots att jag inte lärde känna honom så som du. Njut av att du fick lära känna honom och att du har något konkret kvar att minnas honom med...ord skrivna direkt till dig, även om ni inte visste vad som väntade. Han finns med dig och är din skyddsängel det är jag helt säker på.
Puss och kram mitt hjärta."

Tack mamma för dina ord. Jag behövde dem.

mamma

Du och jag är lika känslosamma gumman. Vi blir berörda och känner mycket för människor. Självklart att stötta när du behöver det min älskling!

2009-02-11 @ 12:51:54
URL: http://www.metrobloggen.se/zoyababe
Emma

Ja tiden bara rusar.

Snällt sagt av henne :)

Fint du har gjort om ;)

Kram

2009-02-11 @ 12:58:42
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0