What a great day


såhär roligt hade vi idag

Dagen har försvunnit i rasande takt. Det har varit en himla rolig dag med mycket skratt. Det var längesen jag spenderade en hel dag hemma hos mamma. Jag känner mig hemma hos henne, men inte lika hemma som om hon hade bott kvar i vår gamla lägenhet. Kanske beror på att jag inte bodde hemma när hon flytta ^^ Den gamla lägenheten hade många gamla minnen. Både bra och dåliga. Mest goda tack och lov :) De bär jag med mig alltid. Natti vänner.

mamma

Tack själv hjärtat... länge sedan jag haft så kul!

Men kolla kommentaren jag fått på gårdagens inlägg "Nu drar jag" hon verkar onekligen vara bra korkad den där människan... jag har fått flera kommentarer från henne och alla är lika bittra och gnälliga!

2009-02-21 @ 23:26:47
URL: http://metrobloggen.se/zoyababe

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0