Hope there's someone who'll set my heart free


(bild:weheartit.com)

Vaknade för 20 minuter sedan. Jag är väldigt glad att jag fortfarande kan sova. Hur många får göra det såhär nära inpå? Jag gillar bebis som sover när jag sover, hihi. Hoppas det håller sig utanför magen också.

Idag står rätt mycket på schemat. Ska träffa Annie & Alice och tillsammans ska vi gå ner till F-kassan. Ska be dem hjälpa mig med föräldrardagarna. Är dags att anmäla det nu när jag fått rätt på pengarna. Idag är det också kanelbullensdag och jag är värdelös på att baka kanelbullar så jag fuskar och köper istället. Klockan 16 får vi besök av Trygg-Hansa som ska komma och prata försäkringar. Tur bäjbi kommer hem så jag inte sitter med min fågelholk här helt själv. Har svårt att förstå som det är, haha.

NU: Leta upp något litet att äta och sedan göra mig klar för äventyr.
 Antony & The Johnsons – Hope There's Someone

Lovisa

så fin header :)

2010-10-04 @ 22:34:42
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0