I wish it was over


Max har varit nära mig hela tiden och kollat läget.
Så fort han märkt att jag är ganska pigg ska vi busa ^^
Du är min bäbis. Knäpp & tokig, men du passar så bra med mig.

Detta unnade jag mig igår och nu när jag ser dem blir jag ännu mer sugen.

Känner mig väldigt mycket piggare, men är långt ifrån bra. Jag är kanske pigg i 20, min sen blir jag helt yr och slö igen. Det blir kaffe och sedan bor jag i soffan tills 8 då jag troligen kryper ner i sängen igen. Himla underbart man har det när man är sjuk. Måste få i mig något att äta också. Blir nog nudlar idag igen.

Nästa vecka ska jag köpa blomma och hälsa på min finaste vän. Jag måste för min egen skull. Fast jag skulle så mycket hellre ha haft dig kvar buskompis. Du anar inte hur mycket jag saknar dig. Om jag bara kunde få träffa dig igen. Bara en liten stund så jag fick se att allt var bra med dig. Jag saknar dig Pelle.

Joshua Radin - Closer


 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0