But hey - Det har varit nice


Jag har tappat hur mycket blogglust som helst. Fy mig! Idag är jag mer hängig än jag varit på länge. Kanske har och göra med att jag börjar jobba igen på måndag? But hey - det har varit två fina veckor med en hel del äventyr. Och vem älskar inte äventyr som inte är planerade om inte jag? ^^

I torsdags åkte jag hem till Bella. Vi tog balla kort & drack kaffe, öl och annat gott. Lite oplanerat, men väldigt roligt. Dessutom var det första gången jag hälsa på henne sedan dem flytta ut till Torp.

Igår åkte jag & Roy till Center Syd och sedan till Lund. Vi skulle hitta födelsedagspresent till Madde som fyller år imorgon. Vi hittade rosa BH & rosa trosor ;D Hon gillade dem, hehe. Igår kväll kom Madde hit efter jobb och sedan tittade Bella också upp. Bäjbi satt och spelade Rock Band II och var lika go som alltid :)

Kvällen var hur nice som helst. Vi skrattade och drack. Perfekt. Kvällens avslutades på Oliver's med dans till sena natten. Sedan följde Madde & Roy mig hem innan de gick hem till Roy för att sova. Jag somna väldigt fort, men kunde nog ha sovit lite längre idag :P

Emma

Skönt att du haft 2 bra semesterveckor :)

Kram

2009-07-20 @ 08:05:54
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0