Ingen sol över mig ännu


Det kändes som om jag var på väg att bli bättre, men nu känns det som om jag är tillbaka på ruta 1 igen. Hela natten har jag hostat och halsen känns som ett dåligt rivjärn. Jag håller på att bli tokig. Jag är så trött på att vara dålig nu. Jag vill vara mitt vanliga & pigga jag igen. Nu på en gång.

Igår mådde jag lite bättre på dagen så jag följde med mamma till mormor & morfar. Oavsett hur jag mår så mår jag alltid bättre när jag träffat dem. Jag ville bara krypa ihop i mormors famn och ligga där tills både hon och jag blev bra igen. Det hade verkligen varit underbart. Det blev kaffe & kakor innan vi körde till Center Syd en snabb runda. Jag kände för att köpa något till marsvinen och mat till katten. 10 kg för 629:-, det var inte dåligt. Marsvinen fick nytt hus och en mysbädd. Kändes bra att lägga pengarna på djuren istället för mig själv.

Bäjbi är iväg med L-P, Kjelle & Carina i Danmark. Jag sitter och funderar på om jag ska slänga mig på soffan igen med en film. Jag vet inte vad jag är sugen på bara, haha.

Emma

En dag som denna passar film bra. Fina bilder på marsvinen :) Krya på dig.

Kram

2009-07-27 @ 12:22:47
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
Emma

Ja läsa funkar också :) Hoppas din dag med blir bra.

Kram

2009-07-27 @ 12:30:27
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0