It's easy, m'kay

Skulle jobbat idag också, men ändrade till fredag istället. Tjänar 1½ timme på det. Inte fy skam. Känns bra att kunna säga; jag ska jobba nu igen. Det är accepterat att klaga när man jobbar ^^

Jennie fick hoppa in och jobba idag så våra planer blev inställda. Lite tråkigt, men jobb går alltid före. Vi ses ju på lördag om inget annat. Då blir min underbara stumpa 22 år :) Ska se och hitta present till henne också.

Tvättar idag istället eftersom jag inventerade igår. Skiter i sängkläderna. Jag orkar inte bära ner det och mitt humör har inte varit det bästa på sistone. Blir irriterad på minsta lilla och det är frustrerande. Jag vill inte, men det blir så ändå. Det går över inom sin tid. Det gäller att hålla avstånd under tiden, haha ^^

Emma

Det är ju lättare eftersom jag slipper ta in och ut dom varje gång jag ska äta.

Skönt att du har lite jobb iallafall :)

2009-03-18 @ 12:36:26
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
Emma

Blir lite pengar att vara på jobb så länge ;)

Jaså, min sambo är inte kräsen som tur är :P

2009-03-18 @ 12:37:33
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
mamma

Aj aj då... då var det kanske tur att jag inte får träffa dig på fredag. Jag menar du bits kanske! ;.)

2009-03-18 @ 12:43:14

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0