Lösa mord med Jane & laga mat med Gordon

Idag var en jätte bra dag på jobb. Nej det är fult att ljuga. Det har inte varit någon höjdar dag. Jag var mest irriterad. Jag förstår mig inte på en del människor. Hur dem tänker, hur dem agerar och hur dem pratar. Ibland verkar det som om dem spelar dumma, men så dum är man väl inte? Eller? Kan det verkligen vara möjligt.

Jag hade hela huvudet fullt med saker som jag skulle skriva i bloggen ikväll, men nu får jag ingen ordning på orden. Dem liksom bara snubblar på varandra och saknar mening.

The Mentalist och Hell's Kitchen ikväll. I love tuesday's.
Charmig man i kostym med snabba repliker som löser mord.
Galen brittisk gubbe som svär och skriker, men får fram god mat.
Det är omöjigt att inte tycka om tv3 på tisdagar. Blod, svett och tårar.


 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0