Solsken fyller min nya vecka

LEDIG!
Ute är vädret helt underbart. Solen strålar och det är sådär lagom kyligt. Nu kan man krypa in i en stor kofta & mysa.

Jag har inga planer för dagen, men det hade varit fint att komma ut några timmar. Jag har ju lyckats att sitta inne lördag & söndag trots fint väder och ledighet. Det är inte likt mig, men ibland orkar man bara inte. Och det är precis så det varit i helgen.

Vaknade sent efter att jag hade svårt för att somna inatt. När klockan var halv 3 gick jag upp en runda och bakom mig hör jag någon gå. Då har bäjbi med vaknat till. Sötnos som skulle upp 3 timmar senare. När jag kom i sängen igen tror jag att jag somnade. Det kändes så.

Vad gör ni idag godingar? :)
Imogen Heap – The Moment I Said It

Annie

Kan juh inte väcka Pidde på det viset ;) hehe



Men skönt du lyckades somna om =P



Jag pratar me dej på MSN, vad gör du själv? s



Puss <3

2009-09-21 @ 12:32:05
URL: http://toootzie.webblogg.se/
Emma

Tack vännen :)

Kram

2009-09-21 @ 12:56:52
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0