music, good friends, I'm not dyin' today


Min Max kollar fåglar
.

I absolutely love the sun! Jag blir på riktigt bra humör när solen är framme och jag älskar att man luktar sommar när man kommer in. Solen ger en viss doft som bara solen gör. Och har ni märkt på kvällarna hur det doftar sommarkväll? Freaking wonderful.

Idag träffade jag Lotta på första gången på länge. Visst har vi träffats, men inte umgåtts. Haha, nu får vi ändra det så vi ses oftare. Det hoppas jag på. Nu när Hampus inte är så "rädd" för mig mer, hehe.

Jag väntar på att Piddepott ska komma hem så jag kan sätta igång med maten. Blir hamburgare och lite pommes ikväll. Egentligen vill jag ha pizza, men får hålla mig. Fast har ni en pizza över kan ni väl skicka över? För om jag säger att jag verkligen är pizza sugen så vill ni väl ge mig? Hihi

Tori Amos – Not Dying Today

Lotta

Ja det får vi absolut ändra på.. Trodde aldrig han skulle gå iväg med dig till bilen helt själv :)

2010-04-15 @ 20:51:32
Emma

Äntligen är solen här kanske för att stanna ;) Er katt är så fin :)

Kram

2010-04-18 @ 08:45:19
URL: http://emmashorna.wordpress.com

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0