Finare än alla ädelstenar


Malcom har varit genom go hela helgen. Han jollrar, smilar och är med. Det är verkligen härligt, men samtidigt läskigt. Nu ser man hur fort det gått. Min lille bebis är inte så himla liten längre och han börjar bli sin egen person. Helt fantastiskt & underbart. Och hans ögon. Dem är de finare än alla ädelstenar.

Helgen är redan över IGEN och nästa helg är julafton. Say what? Alla julklapparna är inte köpta, men de flesta. Jag tycker inte om att köpa julklappar, haha. Det kostar så mycket och sen måste man paka in dem och det är det värsta. Jag får aldrig rätt på det. Fast äsch, det slits itu ändå ju.

Ikväll är jag trött och jag hoppas att nattningen går bra. Igår gick det strålande och jag såg SATC fram till 1 innan jag somna och hann sedan sova nästan 3 timmar innan det var matdax. Hur bra som helst. Imorgon är det efterkontroll och sedan måste jag ner på bankerna och fixa. Hoppas på att få träffa Madde & Liam också.

Owl City – Peppermint Winter

emma

men vilken liten charmör han är! så himla fin :)



Jaa det är lite läskigt vad fort utvecklingen går! hehe :)



Haha näää jag är faktiskt tjock right now. Jag menar 15kg plus ca sen innan graviditeten är inte nice. Men som sagt.. det är ju totally värt det för att ha fått harry o jag tart efter nyår sen istället! ;D



Ni har mycket att stå i ni med ;)

jadu på tisdag åker vi hem till kristinehamn (värmland) och ska besikta bilen och så den 23e..

den 24e ska vi fira jul hemma hos min mormor med min mamma o co. Den 25e ska vi fira jul hos min pappa. Den 26e åker vi hem till Enköping igen.. Den 27e åker vi upp till Rudsjö (Jämtland) där Sebbes mamma kommer ifrån och firar nyår och så där upp med Sebbes familj! Haha.... Härligt med mycket att göra! :D

2010-12-19 @ 22:17:32
URL: http://yourcupoftea.devote.se
sandra

åh, fina lilla killen. du har rätt, ögonen är verkligen vackra. :)

2010-12-19 @ 22:50:19
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0