A big black cloud of thunder



Jag köpte en mamma tunika & ett par mamma jeans. Dock är min rumpa fortfarande lite för liten så det är svårt att fylla ut, haha. Dock är det otroligt skönt mot magen att slippa ha något som spänner och eftersom jag är lite av en jeans tjej måste jag ju ha ett par mamma jeans.

Det blev även en del linnen och t-shirts. Hittade mer än jag trodde skulle vara möjligt. Det brukar ju vara så att när man kan handla så finns inget man vill ha och tvärtom när man är lusfattig. Jag kunde inte heller låta bli att köpa med mig en liten body hem till X. Den hade ugglor som var i lime. Hur kan man motstå det? Hihi, nej det var rätt tid och nu går det framåt. Lilla X, längtar!

The Sounds – Home Is Where Your Heart Is

Fia

Den var jätte fin =) Tack för en mysig dag <3

2010-05-25 @ 20:09:25
URL: http://fiiiinafia.blogg.se/
anna

måste ju vara rätt nice med tights när man är gravid också :)

2010-05-26 @ 07:58:48
URL: http://addspirit.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0