Förnya almanackan



Jag och almanackor går inte riktigt hand i hand. Eller jo, det gör vi, men jag vill ha ny hela tiden?! Ekonomiskt? Inte det minsta. Så igår kväll slog den briljanta idén mig - jag gör ett eget omslag så blir almanackan som ny. I alla fall till utseendet. Och eftersom Sarah Jessica Parker är en stor inspiration för mig just nu så passar hennes Elle cover perfekt som framsida. Me like!
Och bäst med det hela - det kosta mig inga kronor. Tumme upp!

Nu
: Dusch och sedan blir det fika dejt med Fia ♥

mamma

Fick du den idén av mig när jag sa att jag köpt en almanacka som man själv gör omslaget till? ;-)

2010-09-17 @ 12:40:53
sandra

åh jag har också en sån grej, vill alltid ha en ny kalender när jag haft min i typ två veckor. dessutom får ju affärerna alltid in finare kalendrar så fort jag har köpt en ny. märkligt det där. men bra idé i alla fall :D

2010-09-17 @ 14:21:39
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Linda - ehtela.com

har också haft perioder då jag vill byta almanacka alldeles för ofta. ditt tips att byta framsida var ju bra :)

2010-09-19 @ 23:09:29
URL: http://www.ehtela.com

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0