Some I love to punch in the face


Haft en jätte mysig dag med Lotta och Hampus. Tror inte vi träffats sedan Malcom låg i magen och det vill säga är väldigt längesedan. Bättring på oss, haha. Malcom tyckte nog det var jätte roligt att leka med Hampus leksaker. Och Hampus såg också ut att ha roligt

Väntar just nu på Madde och sen på att komma iväg och hämta mina saker så jag får hem det. Ska bli skönt att få ordning på det och slippa ha mina saker utspridda. Kommer bli ännu mer röra här hos mamma, men det får vi ta tills vidare. Och nästa helg börjar jag jobba igen. Ska både bli roligt och ledsamt. Fast som det ser ut just nu får jag bli hemma om det går från och till igen i oktober och fram. Jag får bara hoppas att det går och att dagarna räcker till så att jag slipper få mer käppar i hjulen 

Helena

Lägger till dig på bloglovin så jag inte missar några inlägg. Kram

2011-08-25 @ 19:00:42
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Helena

tack söta . Lägger till dig på bloglovin så jag inte missar några inlägg. Kram

2011-08-25 @ 19:04:30
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0