love actually

Igår avslutade jag min härliga dag med att se Love Actually. Det måste vara en av de bästa filmerna ever och man blir så glad av den. Detta är en av de bästa scenerna. Kom på mig själv att ligga och skratta, haha.

Idag ska vi ut och äta på restaurang. Vi ska fira Pelle som fyllde 65 i början av månaden. Ska bli riktigt trevligt och Malcom ska få testa att sitta i egen stol med hjälp av filtar och kuddar, hehe. Liten börjar bli stor och det går i rasande fart. Min lille bebis

emma

nää mest jag som var sur på att mamma o pappa o de aldrig hör av sig. de läser allt i min blogg så att de inte "behöver" rfinga o fråga hur det är o så.

Men jag börjar nog blogga snart igen.. skönt o ta några dar off också..

Har en sovande harry på armen så lite svårt o skriva, hehe.



Harry fick smaka potatis i förrgår o han verkade gilla det. iaf var det inte äckligt verkae det som. Idag har jag gjort pureer av potatis, palsternacka, morot och broccoli :)

Jg tror att det kommer att gå jättebra för malcom att sitta i egen stol! de kan mer än man tror hehe. helt plötsligt kan harry anvnda både gåstol (sitta o leka men inte gå då :P ), hoppgunga o matstol!! fan (ja man får säga så) v ad fort de växer våra bebisar! de är snart inga bebbar längre utan små pojkar :)



hoppas att du lyckas läsa vad jag skrivit trots alla stavfel o så, haha. trevlig helg! kram och puss på malcommen!

2011-02-26 @ 21:26:54
URL: http://yourcupoftea.devote.se
Em

Hoppas ni hade urmysigt på resaturangen o det gick bra för lillen att sitta i stol! :)

2011-02-27 @ 11:24:47
URL: http://lillbebisens.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0