Pointless and boring


Idag stannar vi inne. Jag har ingen lust att gå ut. Det har blåst storm hela natten och det blåser fortfarande. Malcom vaknade dessutom först för en timme sedan och jag har inte orkat göra mig ordning för att vara bland massa folk. Och Peter ska köra med Malcom till sin mamma ikväll också så nej .. stressar inte för att vara hemma tills de ska iväg. Jag stressar tillräckligt som det är. Och ja detta inlägget är kanske lite pointless och tråkigt, men så är det. Jag tror dessutom att JAG behöver en dag hemma. Alla sliter och drar i en från höger och vänster (nej så är det inte, känns bara så) och jag försöker få det att gå ihop med mig, andra och tiden.

Ja tack till: ett dussin kalla burkar coca cola & trekantsmackor med gott i.
Nej tack till: att tiden inte räcker till.

Emma

Åh, finaste ni! :) Jag förstår precis hur du menar. Känner mig stressad hela tiden! Så mycket som inte hinns. Jag vil hinna städa och diska och sådant också och hinna planera vad jag ska söka för utbildningar till hösten och massor av sådant. Men dagarna har för få timmar!! Haha :)

Hoppas du känner dig lite bättre snart tjejen.. Det är verkligen inge kul när man får sådana där dåliga dagar som stressen kan utlösa.Uuuh!



Har ni fått mycket storm där nere? Här har det inte blåst alls knappt men det var ju söderöver det skulle bli storm! Usch! Håll er inne!!

Ibland måste man få bara VA och bara VA inne och bara få vara själv o mysa med sitt barn. Och ibland bara vara helt själv alls! :) Haha.



KRam på dig!

2011-02-08 @ 21:59:35
URL: http://yourcupoftea.devote.se
bitterfittan

finaste lillkillen (:

2011-02-09 @ 17:54:16
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0