All I want now is a white light moment


Var tar tiden vägen? Tycker dagarna rusar förbi och innan man vet ordet av det är det natt igen. De två sista dagarna har vi dessutom vaknat 7 Òó Och jag har varit pigg! Say what? Något börjar bli galet, haha.

I måndags hade Malcom playdate med godingen Liam och jag fick date med min snutt  Det var verkligen på tiden att vi sågs. Senast var nog 21 december på jobbet när det var jul lunch om jag inte minns fel?! Malcom fick Bamse godnattvisor och snuttefilt, bokklossar och en zebra skallra. Jag fick en t-shirt med fin fin uggla, TACK!

Emma

Ja det gör jag med :) Ibland kan man böla för inget speciellt också hehe.

Låter som ni fick en fin månad :)

2011-03-09 @ 11:16:28
URL: http://emmashorna.wordpress.com

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0