du frågade och jag svarade det är klart att jag saknar


foto privat ©: Winnerbäck på Citadellet i Landskrona, sommaren 2010 - MAGI!
Sitter på golvet och spelar Winnerbäck på mysigt hög volym ♥ underbar lördag!

Emma

Skrev till dig innan jag sett att du skrivit till mig, hehe :)

Rytmik är kul. Barnen verkar gilla det och det är roligt att träffa andra mammor o pappor! Vi har ju även liknande på öppna förskolan här varje tisdag. Har inte ni någon öppen förskola ni kan gå till? Det är faktiskt jätteroligt. På vår öppna förskola har de för bebisar mellan 0-10mån på tisdag eftermiddagar mellan 13-16. kl.14 är det sångstund med sånger o ramsor och efter det är det billigt fika om man vill (5kr för kaffe, 10 för kaffe o macka/kaka) :)

De flesta andra mammorna där är jättesnälla också.



Åh, vad mysigt. Visst är det roligt att ge dom mat? Harry harän så länge inte haft någonting som han inte verkat tycka om. Både morot o broccoli älskar han!



Haha ja men precis. De vet vad de vill! Men vår liggdel är så trång så det skulle inte få plats någon kudde i den ens. (förutom hans lilla bebiskudde) Men äh, det funkar ju med sittdelen så. Vad har ni för vagn?



Haha vad mysigt med en tand! Harrys tänder är inte igenom än.. Men de har ju växt o gjort ont i kliat sen han var 2,5 månad typ och man ser dom ju och känner dom man de har inte helt lyckats spricka igenom än. Tänk att det kan ta sån tid! Det gör ju inget för min del men jobbigt för honom när det gör ont. Men ja, vart tog bebistiden vägen Sanna? :P Haha.



Men jag måste sluta äta oyttigheter varje dag. Jag har fortfarande 8kg kvar tills min inskrivningsvikt ;P Och nu som en pepp har jag gjort en deal med Sebbe. Beroende på hur mycket jag lyckas gå ner innan vi åkper till london den sista maj, så får jag en summa pengar att shoppa för! Haha. 300kr per kilo så det är ju väldigt peppande!! haha :D



Hoppas ni haft en fin helg! Pussa Malcom från oss!! :)

2011-03-13 @ 10:50:01
URL: http://yourcupoftea.devote.se

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0