Tidig morgon med underbar kille


Halv sju studsade denna kille upp och väckte sin mamma. Malcom har aldrig varit någon sjusovare och de få gånger han sovit länge kan jag räkna på mina fingrar. Men vi har myst i soffan och tittat på Bilar. Nu har vi kört igång Bilar 2. Jag kan snart alla replikerna

Malcom åker till pappa runt 12 och kommer hem runt 12 imorgon. Så denna mamma ska städa, tvätta och kanske läsa en tidning idag. Blir nog en tur till Center Syd med hjärtat också. Ska titta på balkongmöbler på ICA Maxi. Nu när solen visar sig är det härligt att kunna sitta på balkongen med en kopp kaffe.

mamma/mormor

Hihi mormors lilla dumbo, väldens goaste Malcom... trots att buset kör slut på mig då och då. Jag var ju på Maxi i går men de där jäkla kontakdoserna eller vad det nu heter som jag skulle lämna tillbaka låg kvar i bilden brevid Raffe när vi kom hem. fan oxå

Love u, längtar tills i morgon....

2012-04-06 @ 14:53:13

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0