Friday at last


En vanlig morgon för oss är välling mys i soffan till barnprogram och sedan får Malcom springa och lufta rumpan medan jag dricker mitt morgonkaffe. Sådär lagom lugnt och stilla. Tyvärr startar de flesta morgnar först med att lilleman ska gnälla och pipa .. Och mitt morgonhumör gillar inte det! Men det brukar bli bra fort igen när Malcom bjuder mig på sin välling med världens finaste smile i hela huvudet. Då blir man lycklig igen.

Snart göra mig ordning för att lämna Malcom till mormor och sedan iväg och jobba. Börjar också känna mig dålig och hälften av personalen är mer eller mindre dåliga så det vart bara en tidsfråga innan man skulle åka på något. Kan också skylla på dagisbacillusker, haha.


 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0