Sömnlöst, gäsp!


Jag vaknade av att Malcom grät och i nästa sekund var vi uppe och bytte blöja (inget dagis imorgon heller). Jag minns inte tiden eller jag försöker att inte minnas vilken tid jag vakna idag. Malcom har vaknat från och till sedan blöjbytet vilket har resulterat i att jag inte lyckats somna om och klockan 5 orkade jag inte ens försöka lägga mig ner igen och halv 6 gick jag ut från sovrummet. Malcom sover utan att vakna sedan jag la över honom i min säng. Där ligger han nu med hjärtat och sover. Mitt humör är uselt och jag känner mig äckligt trött, men har piggnat till för mycket för att kunna somna om. Får hoppas att jag kan sova middag med Malcom sen så jag får lite mer sömn och kanske blir på lite bättre humör.

anna

usch hoppas du piggnar till snarT!

2012-03-20 @ 12:52:01
URL: http://addspirit.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0