Här har ni en som kan sova igenom allt!

Vakna av en chock strax efter 11. Det är verkligen inte likt mig att sova så länge om jag inte varit ute dagen innan eller gjort något speciellt. Oavsett så hade jag fått sms av bäjbi och av Madde att det varit jordbäving i Skåne. Bäjbi skrev att hela balkongdörren stod och skaka när han stod ute och röka. Hur kan jag inte ha vaknat av det? Hallå!? Nej, för här har ni verkligen en som kan sova igenom allt. Allt. Jag vaknar inte. Helt otroligt.

Hoppas att det inte blivit några stora skador runt om i Skåne/Danmark och måste erkänna att det känns lite läbbigt att denna jordbävning varit den värsta på 100 år. Kommer det fler så lär jag sova vidare, haha.

Milla

Jag sov också.. haha :D

2008-12-16 @ 15:03:03
URL: http://frumilla.blogg.se/
Emma

Läskigt var det iallafall. Tänk att vakna till av att hela sängen skakar, själv trodde jag det var spöke först haha!

2008-12-17 @ 18:28:29
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0