Ibland önskar man att man hade en annan kropp


Jag orkar inte skriva om allt igen. Typiskt att jag skulle råka radera allt när jag nästan var klar. Well, dagen blev inte som den skulle då jag fick min trevliga period idag och lite efter 14 fick jag ge upp och cykla hem. Alltid första dagen blir jag mer eller mindre riktigt sjuk. Ansiktet blir vitt, kallsvettas, illamående och magont. Det händer t.o.m att jag spyr .. Och det är inget jag uppskattar.

Någon som känner igen sig? Eller kanske känner till varför jag blir så dålig?

Nu mår jag som vanligt igen efter ett par timmar på soffan och en värktablett. Himla märkligt faktiskt. Lite ost och kex med bäjbi ikväll i vårt underbara juliga vardagsrum ;D Ska nog se Jeff Dunham's julshow, funny shit.

mamma

För att du har samma gener som din mamma, mormor, gamla moster m fl i vår familj! Ont, ont och så lite illamående och spyor på det... men trösta dig med att det var ännu värre när jag var med barn, ja inte värken då men, illamåendet! Tänk så kul det var att leva på potatismos i nio månader... och gå ner i vikt medan man väntade barn. Det var minsann bara du som fick mig att gå upp (16 kilo). Älskar dig iaf för det jag fick efteråt var värt mitt "lidande".

2008-12-22 @ 18:01:37

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0