Om 2½ dag är det nytt år

Har lagt upp en hel drös med bilder på bilddagboken. Klicka in och kommentara ;D


Bäjbi är med sin bror ikväll och jag sitter ensam hemma och lyssnar på musik. Funderar starkt på att göra lite mat och sedan krypa ner i soffan och titta på en film. Imorgon ska jag jobba och känner bara för att vara utvilad och pigg när jag kommer dit. Även om det bara är en dag så vill jag ändå vara på topp. Sen är det hela helgen och det ska faktiskt bli roligt att jobba igen. Fast det har varit underbart skönt att ha varit ledig ihop med bäjbi <3

Jag har lite svårt att förstå att det snart är 2009. Redan ungefär?! Det känns som om det var igår det blev 2008 ju. Nyår ska vi ha hemma hos oss med lillebror och Peters syskon. Ser verkligen fram emot den första egna tillställningen. Det ska bli spännande och jag hoppas allt går bra bara. Önskar dock att min mamma var med, men nästa år kanske?! I alla fall så hoppas jag på en fin nyårskväll.


Emma

Det är alltid kul att få, fast jag inte hade önskat mig något. Julen är bra härlig :)

Jag tror ni kommer klara det galant och ni kommer ha superroligt :)

Kram

2008-12-29 @ 19:19:37
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
mamma

Saknade verkligen att inte få fira nyår tillsammans med ett enda av mina barn... men vi háde iaf mobilkontakt då och då :-)



Det var ganska mysigt uppe i stugan och till sist blev vi 12 personer och en hund... älskar dig massor och önskar att alla dina drömmar går i uppfylleslse år 2009!

Puss och kram mitt hjärta!

2009-01-01 @ 22:22:56

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0