Parmiddag


Max & Orvar myser i soffan ^^

Det blev en tur hem till mormor på kaffe och kaka. Jag blir alltid lika glad av att träffa mormor & morfar. De är verkligen världens finaste och bästa. Det kommer aldrig finnas någon som kan ta deras plats <3

Ikväll är vi bjudna hem till Johan & Annika på middag, parmiddag. Älskar när det händer saker spontant utan att man planerat det. Brukar oftast bli roligare då också :) Nu tänkte jag dricka upp min öl innan taxin kommer.

mamma

Och ingen kommer någonsin att ta deras eller mina barns platser i mitt hjärta... fast just idag känner jag mig som om jag är 150 år och jag vill vrida tillbaka klockan ca 15 år! Älskar dig så mkt och saknar tiden då jag hade alla mina älskade barn hos mig... det gör ont när ni blir stora och flyttar så glöm aldrig at ta vara på varje dag tillsammans med dem du älskar och gör ALDRIG SKILLNAD ELLER FAVORISERA ETT BARN FRAMFÖR DE ANDRA! Koncekvenserna är aldrig värda priset! Puss och kram

2008-12-27 @ 18:01:14
Emma

Ja jag fick en del paket :) Du då? Haft en bra jul? KramKram

2008-12-28 @ 21:51:51
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0