Rubrik? Nej bedöm själv ..


En sista dag ledigt innan 6 dagars rajset och sen är det Julafton.
Pju! Jag är redan trött.

Min rygg ömmar efter dagen i kassan. Egentligen har det inte varit direkt kämpigt idag, men det känns i alla fall. Kvällen blev så lugn som jag förutspådde och vi klara oss utan hemskheter :) Det känns otroligt bra, men än är det inte över och det är många kvällar kvar. Jag borde inte tänka så mycket på det för det hjälper inte, men när man känner sig osäker/rädd så sköter huvudet sig själv verkar det som, haha. Landskrona är otäckt.

Hela mitt huvud är full av ideér för bloggen och viljan och lusten är där, MEN! jag får inte rätt på det. Och givetvis ska jag hela tiden pilla, ändra och trixa. Nu får det vara nog. Denna bloggen skulle inte ens finnas egentligen förrän kanske 2009 och allt jag gjort här är väldigt basic och inget man blir imponerad av. En hund hade klarat det minst lika bra, haha. Kanske inte riktigt sant. Det hade varit kul att se. 

Inför 2009 tänkte jag sätta några nya "löften" eftersom jag faktiskt klara det ganska bra i år.
Inte mer än 3. Kanske 4. Absolut högst 5. Enkla måste de vara och gärna lite roliga.

Emma

Precis det ger aldrig hela bilden.

Det gör vi säkert men lite tråkigt att sitta här själv ikväll och sen känner jag typ ingen här.

Tur att det gick bra på jobbet :)

Kram

2008-12-17 @ 22:42:46
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
Emma

Själv är jag inte alls trött, det kan väl bero på att jag ska sova själv inatt.

2008-12-17 @ 22:51:42
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0