Snart nyår igen


Jag & Bäjbi, julafton 'o8

Vilken underbar morgon/förmiddag jag haft. Kaffe och Scrubs - Det blir inte bättre :) Nyss duschat och känner mig ganska så fräsch och pigg, haha. Väntar på OM vi ska till mormor. Jag hoppas det! Finns ingen jag saknar mer.

Kom på mig själv igår att det snart är nyår IGEN o_0 Var det inte nyår precis?, haha. I fjor satte jag 3 enkla löften som jag faktiskt höll. Nästan i alla fall. 1 av 3 höll jag ;D I år tänkte jag köra på samma bana och köra samma löften. Enklast är smartast för mig. Har ni några nyårslöften?

Mina nyårslöften 2oo9
1. Läsa mer böcker.
2. Vara ute och röra mig.
3. Äta mer frukt och grönt.

Emma

Jag har inget än :P

2008-12-29 @ 00:51:33
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0