tredje advent

Söndag.
3:e advent.
17 dagar kvar av 2008.



Igår var det fest hos Johan & Annika. Det blev god mat och kalla drycker ihop med mycket skratt. En kväll att komma ihåg. Jag hoppas att jag får en lika bra fest när jag fyller 30, haha. Dock tog jag inga bilder själv, trots att vi hade kameran med oss. Jag erkänner att det kändes lite dumt att komma med den lilla digitalkameran när andra hade fina systemkameror, haha. Fast snart behöver jag inte känna så längre för vi ska också köpa en systemkamera. Weeiii! Det blir vår julklapp till oss i år och det tycker jag är en jätte bra idé.

I eftermiddags stack jag hem till mamma och överraskade henne. Stannade ett par timmar längre än jag tänkte, men vad gör man inte för sina föräldrar? Ingen annan i huset hjälpte henne med städning, maten och annat inför hennes stora dag imorgon, så jag hjälpte glatt till. Det är kul att kunna göra någon glad och känna att man gjort något bra för någon annan. Imorgon är faktiskt inte en vanlig dag. Min mamma fyller hela 50 år och från 15.00 har hon öppet hus med bjudning på mat, kakor och tårta. Bäst med allt är att mormor och morfar kommer in till stan <3 Det var så längesen jag träffade dem och jag tycker inte om att inte träffa dem så ofta som jag vill.

Nu ikväll blir det inte mycket mer att göra. Kanske det eller det, vet inte än ^^,)

Emma

Vad snällt av dig att hjälpa till :)

Kram

2008-12-16 @ 17:10:51
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0