Dagens

Humör: Något trött, men glad. 
Kläder: Jeans, t-shirt & kofta.

Frisyr: Det hänger där det ska.


Gör: Dricker kaffe & försöker vara social med målaren. 
Vill: Ta en lång & skön promenad med en hund! 

Hör: På när tapeterna åker ner.
Ska: Inget planerat idag.
Bör: Lära mig att sluta hitta fel på mig själv.

 Plus idag: Uppe tidigt & hela dagen framför mig.
 Minus idag: Alla jobbar & jag har tråkigt.

Jag behöver massvis med musik tips. Nytt eller gammalt, det spelar ingen roll. Bomba mig med tips ^^ Jag är öppen för allt. Seså .. var inte blyga nu mina kära läsare. Hjälp en zebra att finna nya favorit låtar att tjata sönder ^^


Annie

Taylor Swift - Love Story

Lizzie - Ramt i natten

Sys Bjerre - Malene



Pozz <3

2009-04-28 @ 10:22:45
URL: http://toootzie.webblogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0