great taste of coffee


Sitter i soffan med en stor kopp kaffe och kollar på Berg flyttar in. Jag älskar henne. Tycker hon är helt underbar och helt klart en av Sveriges bästa progamledare. Idag flyttar Berg in till Marcus Schenkenberg och jag är helt paff över hur bra svenska han pratar, haha. Killen har ju bott i USA i 20 år eller något ^^ Ingen brytning alls! Imponerande.

Det gick ganska bra på jobb. Råkade kolla fel på tiden så jag kom lite sent. Inte mer än 20 minuter kanske, men i alla fall. Haha, hur kan jag inte märka skillnaden mellan 9 och 9.30? ^^ Fick jobbat med min Madde så det gjorde hela dagen mycket bättre.

Emma

Antar vi har det ;P

Hoppas det inte gjorde något att du blev sen.

Kram

2009-04-17 @ 23:45:21
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0