Litet tråkigt inlägg på väg

Idag har jag haft besök av min bästis Roy. Vi drack kaffe på balkongen och pratade skit. Det var evigheter sedan vi sågs så det var himla roligt. Det är dessutom himla roligt att kunna bjuda hem folk :)

Har mest suttit i soffan i eftermiddag och kollat tv. Ingen lust att sitta vid datorn egentligen, men tänkte jag får slänga in ett litet och tråkigt inlägg ^^ Bäjbi är och spelar in så jag fördriver tiden med att små kolla tv och läsa. Tänkte faktiskt ta och sätta på en kanna kaffe och gotta mig med choklad.


Så vet ni hur man ritar en zebra ^^

zoyababe

Kan du inte lära dig trolla fram pengar också... mutcho mutcho money till oss fattiga. ;-)



Love u sweetheart.

2009-04-06 @ 19:25:58
URL: http://metrobloggen.se/zoyababe

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0