Monday morning and the sun is out

Yeah baby! Ännu en ledig dag med solsken. Hur bra är inte det? Min dator är dessutom färdig formaterad och allt det där. Inga onödiga program finns kvar. Jag hoppas bara att datorn håller sig och inte jävlas med mig. För om den gör det så ska jag jävlas tillbaka. Var så säker.

Ska träffa Jennie idag på en vårpromenad. Måste komma ihåg att ta med mig kameran och ta lite roliga kort :) Kanske lyckas jag ta några fina med mitt i allt ^^ Det får bli en surprise, haha.

Inga andra stora planer för idag. Lägga över korten ifrån påskafton och kanske försöka leka lite i PS nu när jag har det. Mohaha, spännande verkligen. Jag har inte haft PS på hundra år och inte ens då var jag något bra på det. Puss på er!

Emma

SKönt med promenad ;)

Kram

2009-04-13 @ 13:18:09
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0