Suck & stön


Solen är borta ifrån balkongen så jag känner ingen som helst lust att sätta mig där ute.
Bäjbi är fortfarande och spelar in. De håller på att lägga basen och det är nog en hel del kvar innan allt är färdigt. Jag är inte direkt musikalisk av mig, men jag har väl börjat att lära mig vad som låter bra och vad som låter dåligt ^^ Det måste man ju kunna när man är "groupie", haha. My rockstar is the best.

Jag har ingen aning om när de är klara för idag så jag kan inte börja på maten iheller. Inte för att jag är hungrig utan för att jag är rastlös ^^ Det är inte alls roligt att bara sitta och inte göra något. Kanske se film? Men börjar jag kolla film så ringer bäjbi med störst sannolikhet och säger att han är på väg hem ^^ Det slår aldrig fel.

Emma

Läs en bok ;)

2009-04-13 @ 17:44:54
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0