Über nice väjder idau



Mötte upp Jennie efter jobb för en promenad i det tok härliga vädret. Trots att klockan var runt halv 8 var det fortfarande sjukt härligt. Vi sprang först till Hemmabio och köpte Twilight <3 Därefter gick vi till City Gross och handlade lite bra att ha. Ja, Jennie handlade & jag sympati köpte lite smått ^^

Vi köpte med choklad & en Festis och satte oss vid teatern. Hur mysigt som helst. Det är precis så det ska vara. Enkelt, spontant och härligt! Jag mös med Jennies Twilight och var nära på att tjuva den ^^

Jobb gick bra, men oj vad stressigt det blev i eftermiddags. Imorgon jobbar jag kväll/stägning för första gången på länge. Det känns lite konstigt, men det kommer bli nice ihop med Madde.

Nu stänger vi ner & gör oss ordning för natten. Tänker gå upp halv 7 imorgon också bara för att. Puss!

Angelica

så snygg design nu tjejen , riktigt grym !

2009-04-29 @ 22:56:03
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Emma

Mysig kväll ni fick :)

Kram

2009-04-29 @ 23:16:27
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
zoyababe

Mys, mys... jaha du bara jobbar du. Nej det är ju bara bra att du får jobba, synd bara att det "alltid" är på mina lediga dagar.



Jag måste ner till bankerna så snart de öppnar... Swebank och plocka ut, Noedea och sätta in och ändå saknar jag väl cirkus en tusing.



Håll gärna lite koll på din bror i helgen... han kan ju INTE åka med till stugan för att de ska fira André påstår han.

Puss unt kramen

2009-04-30 @ 08:14:44
URL: http://metrobloggen.se/zoyababe

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0