Bor det små spöken i mitt huvud?

Jag sitter och kollar foto. Speciellt foto på mig. Jag har aldrig sett det innan, men fy fan vad dålig hållning jag har. Inte nog med det så har jag en väldigt konstig kropp. Inget hänger ihop på rätt sätt. Det är bara sådär fult och tråkigt. Hur har jag inte kunnat se detta innan? Jag som alltid trott att jag ser lite bra ut ^^

Eller så är det bara så att jag börjar bli paranoid. Min hjärna är bra på att spöka med mig, men ibland undrar jag om det är hjärnan eller om det är ren sanning som fångats på bild?


mamma

Ja du e nojig... att du sen inte har hålling som en toppmodell är ju sant, men vem har det? Speciellt ingen som aldrig går i högklackat som du och jag! ;-) Love u

2009-08-02 @ 18:37:35
Emma

Du är säkert hjärnspöken. Du är fin :)

2009-08-03 @ 16:14:21
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0