Lights and music, Are on my mind

Ibland går det jätte lätt att komma upp ur sängen. Idag är en sådan dag. Jag hinner slappa, dricka kaffe & lyssna musik.

Onsdag & snart helg igen. Denna helgen ska jag & bäjbi till kollo på 100 års fest för pappa & Pia. Det ska bli himla kul. Min första lediga dag på en helg, men sen jobbar jag söndag ^^ I can't wait for my paycheck. Må den vara bra.

Väskan är packad och Madde hämtar mig efter jobb. Sedan bär det av ner till Malmö och NRJ in the park. Det ska bli riktigt roligt att bara komma iväg sådär. Vi ska se OLA och Swingfly ;D Wuhu!

Bäjbi, jag älskar dig <3

Vad gör ni idag sötnosar? Puss

Emma

Kyckling går alltid ner ;)

Mycket skoj du ska på :) Idag vet jag inte vad som händer, händer väl inte mycket i mitt liv.

Kram

2009-08-19 @ 10:42:34
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna
mamma

Ja tänk för att det är det... vägarbete är aldrig skoj men ännu värre när de påverkar resorna till och från jobb så de blir mycket omständigare och ibland längre!



Jobbar du/ni inte i morgon eller ni är unga nog att "festa" iaf?

2009-08-19 @ 11:21:20

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0