Torsdag

Sitter i soffan med Cillan & Emilija brevid mig. Vi har nyss ätit frukost och busat. Jätte härlig start på morgonen med bus och pussar.

Emilija sitter i Cillans knä och myser. Jag blir lite avundsjuk på dem. Hihi, man blir så barnsugen när man umgås med goa barn och min ängel är precis en sådan prinsessa som jag också vill ha en dag.

Igår åkte vi och badade allihopa och jag skulle inte ner i vattnet, men Nicke ändrade på det ^^ Kallt som tusan, men roligt.

Idag har vi inte planerat något. Bara umgås och ta en massa knäppa kort. Det kommer bli en härlig dag med massa bus.

Emma

Jag blir också bebissugen när jag ser min syster med sin dotter :)

Kram

2009-08-13 @ 12:24:49
URL: http://www.metrobloggen.se/emmashorna

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0