You love me like a prisonwall

Klockan ringde glatt o3:45 och jag gick faktiskt upp direkt. Jag kan knappt förstå att det gick så lätt. Pigg var jag inte & absolut inte vaken när jag gick ut för att åka iväg till Ängelholm, haha. Vi kom i alla fall dit, gjorde vad vi skulle och sedan var det raka vägen hem igen. Inte var jag mer vaken när vi körde därifrån, haha.

Madde mötte upp mig hemma och sedan stack vi ner på stan. Hittade en t-shirt på Lindex som jag köpte. Försökte hitta någon härlig tjock kofta, men såklart hittar man inget när man vill ha det.

Tog massvis med ego bilder innan, men inga blev bra. Eller kanske två. Well, you can't look good all the time baby. Nu ska jag häva i mig lite mer kaffe xD


 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0