friday, I'm in love

Jag längtar efter ikväll, att komma hem ifrån jobb.
Idag blir det hemma/tv/bak-kväll tillsammans med Madde. Vi tänkte baka lussebullar och kanske knäck (?) och ha Idol på i bakgrunden. Jag har det endast på för att Madde kommer hit ^^ Så snäll är jag, mjau .. hihi ..

Imorgon är tanken att ha sovmorgon faktiskt. Utan att gå upp förrän man vaknar. Kanske inte lika lång sovmorgon som jag hade i helgen (15.30), men sova till 10 eller kanske 12 hade inte varit fel, hehe.

I tidningen stod det att vinterkylan och snön skulle komma hit i slutet av veckan/början av nästa vecka. Kan det vara sant? Jag är inte redo ..

Vad ska ni sötsaker hitta på i helgen?
Depeche Mode – New Life (Single Version)

Martina

Jag bakade lussekatter igår, kalasgott:)

2009-12-11 @ 16:57:39
URL: http://mistermartina.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0